€ 484.00 incl.
€ 400.00 excl.

Tools & Data

Naast de nodige kennis heb jij als digitale marketeer skills nodig. Als piloot van je digitale marketing dien je namelijk verschillende tools te beheersen. Tijdens een eerste blok van onze module Tools & Data leren we jou onder andere werken met web analytics tools zoals Google Analytics, Meta Business Suite en Google Search Console.

€ 484.00 incl.
€ 400.00 excl.
Inschrijven Ik heb een vraag
Sector
Business
Tijdsduur
8 sessies
Leervorm
Hybride leren

Welkom

In een tweede blok buigen we ons over data. Hoe kan je succesvol aan de slag met data binnen je marketing? We gaan aan de slag met marketing automation en leren hoe je zinvolle reporting & dashboards opstelt. We besteden ook aandacht aan het (gewijzigd) wettelijk kader van data.

Doelgroep

Deze opleiding richt zich in eerste instantie tot houders van een diploma hoger onderwijs die (op termijn) alle mogelijke aspecten van digitale marketing in hun marketing- of communicatiestrategie wensen te implementeren. Wie geen diploma hoger onderwijs heeft, kan toch inschrijven voor de opleiding en krijgt per gevolgde module een attest van deelname.

Programma

Meer info nodig?

Geen antwoord gevonden op je vraag? Stel ze hier aan onze medewerkers!