Gastvrijheid in je bedrijf

Binnenkort verschijnen nieuwe startdata & prijzen

Gastvrijheid in je bedrijf

Gastvrijheid in je bedrijf is meer dan een glimlach. Ontdek hoe je jouw klanten een unieke koop- en belevingservaring kan geven. 

Binnenkort verschijnen nieuwe startdata & prijzen

Over deze opleiding

Gastvrijheid uit zich in het imago en de uitstraling van werknemer en bedrijf of organisatie. Maar ook de service binnen het bedrijf speelt een rol en dat alles neem je mee in het verbeterplan dat jij opstelt. Gastvrijheid is meer dan alleen een glimlach en een warm welkom, het is de kunst om positieve, memorabele ervaringen te creëren voor klanten en relaties.

Voor wie

Ondernemers, Communicatiemedewerkers, Commerciële medewerkers, HR-teamleden, Receptie-/onthaalmedewerkers, Teamleiders

Programma

We zien vaak over het hoofd dat ook de mensen áchter de schermen (onderhoud, administratieve krachten, magazijnmedewerkers, management, …) een grote invloed hebben op de gastvrijheidsbeleving van de klant/gast.
Om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen en een beter resultaat te behalen, raden wij aan om iedereen mee te nemen in het gastvrijheids-bad.

Tijdens het opleidingstraject besteed je aandacht aan:

  • Interne gastvrijheid: relatie medewerker - andere medewerkers, werkgever
  • Externe gastvrijheid: relatie medewerker - klanten, gasten, leveranciers, relaties

Leer je hoe je:

  • De verwachtingen van een klant kan overstijgen
  • Een klacht kan zien als opportuniteit
  • Interne gastvrijheid kan toepassen in een KMO
  • Een WOW service kan leveren
  • Moderne omgangsvormen kan toepassen bij klanten.

Trainers en docenten

Onze trainers en docenten zijn echte experten uit het werkveld. Zij staan klaar om ondernemende studenten, professionals en bedrijven te inspireren en verder te helpen. Met een sterk netwerk aan freelance trainers en docenten haalt PXL-NeXT de beste expertise in huis!

Lees meer
Trainers

Ik wil meer weten

Vond je geen antwoord op je vraag? Stel ze hier aan onze medewerkers.