Gastvrijheid in je bedrijf
Binnenkort verschijnen nieuwe startdata & prijzen
Gastvrijheid in je bedrijf
Binnenkort verschijnen nieuwe startdata & prijzen
Sector
HR
Leervorm
Campusleren
Over deze opleiding
Gastvrijheid uit zich in het imago en de uitstraling van werknemer en bedrijf of organisatie. Maar ook de service binnen het bedrijf speelt een rol en dat alles neem je mee in het verbeterplan dat jij opstelt. Gastvrijheid is meer dan alleen een glimlach en een warm welkom, het is de kunst om positieve, memorabele ervaringen te creëren voor klanten en relaties.
Voor wie
Ondernemers, Communicatiemedewerkers, Commerciële medewerkers, HR-teamleden, Receptie-/onthaalmedewerkers, Teamleiders
Programma
We zien vaak over het hoofd dat ook de mensen áchter de schermen (onderhoud, administratieve krachten, magazijnmedewerkers, management, …) een grote invloed hebben op de gastvrijheidsbeleving van de klant/gast.
Om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen en een beter resultaat te behalen, raden wij aan om iedereen mee te nemen in het gastvrijheids-bad.
Tijdens het opleidingstraject besteed je aandacht aan:
- Interne gastvrijheid: relatie medewerker - andere medewerkers, werkgever
- Externe gastvrijheid: relatie medewerker - klanten, gasten, leveranciers, relaties
Leer je hoe je:
- De verwachtingen van een klant kan overstijgen
- Een klacht kan zien als opportuniteit
- Interne gastvrijheid kan toepassen in een KMO
- Een WOW service kan leveren
- Moderne omgangsvormen kan toepassen bij klanten.
Ik wil meer weten
Vond je geen antwoord op je vraag? Stel ze hier aan onze medewerkers.