Digitalisering van dienstverleningen bij de Christelijke Mutualiteit

Toon alle opleidingen in dit domein

Net als de rest van de wereld zet CM steeds meer in op digitalisering, intern maar ook in de dienstverlening naar klanten. Zo kan je via de CM-app en de CM-website bijvoorbeeld je gele klevers aanvragen en je administratie voor arbeidsongeschiktheid indienen. Dit geeft veel winsten naar efficiëntie voor de mutualiteit en voor de klant. Helaas lukt het niet voor elke klant om aan de slag te gaan met deze digitale platformen, door een meer beperkte kennis en ervaring met technologie.  

Toon alle opleidingen in dit domein

Door het opzetten van een aantal digitale leermodules willen we de digitale kloof bij onze klanten verlagen. Als we mogen dromen, willen we bereiken dat élke klant aan de slag kan met de basisfuncties van de CM-app, CM-website en met andere digitale platformen waar ze hun gezondheidsgegevens kunnen bekijken. Concreet: 

  • De basisfuncties van de CM-app gebruiken 
  • De basisfuncties van de CM-website gebruiken
  • Een afspraak inboeken bij een zorgverlener in het ziekenhuis of je huisarts
  • Een zorgverlener zijn conventiestatus opzoeken
  • De ‘it’s me-app’ zelfstandig installeren is hierbij van groot belang!