Masterclass sales - Excelleren in de Moderne Markt

Binnenkort verschijnen nieuwe startdata & prijzen

Masterclass sales - Excelleren in de Moderne Markt

Wil jij je sales technieken verbeteren doormiddel van een praktische en doelgerichte aanpak? Schrijf je dan zeker in voor deze Masterclass Sales.

Binnenkort verschijnen nieuwe startdata & prijzen

Over deze opleiding

De inhoud van deze opleiding omvat essentiële B2B-sales technieken, strategische planning en klantgerichtheid, allemaal verpakt in interactieve sessies en praktische oefeningen. Bereid je voor op vijf avonden van intensief leren en netwerken, waarbij we jou de tools geven om jouw carrière naar het volgende niveau te tillen.

Voor wie

B2B sales profielen, ambitieuze professionals

Programma

Sessie 1: Het stappenplan in B2B Sales

  • Introductie tot B2B Sales & het belang van een goede voorbereiding. 
  • Uitleg en praktijkoefeningen aan de hand van het trechtermodel. 
  • Identificeren en begrijpen van verschillende klantentypes.

Sessie 2: Van klantvriendelijkheid naar klantgerichtheid

  • Verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid.
  • Nadruk op oplossingsgericht denken. 
  • Principes van customer centricity en praktische oefening. 
  • Introductie tot klachtenbehandeling.

Sessie 3: Business Development

  • Workshop prospecteren; het belang van durf in sales. Praktijkoefening. 
  • Optimalisatie van LinkedIn accounts. 
  • Oefenen van elevator pitches en voorbereiding op netwerkevents.

Sessie 4: Onderhandelen

  • Introductie tot onderhandelingsstrategieën en belang van het bepalen van je eigen grenzen om tot een win-win situatie te komen.
  • Workshop om de drie manieren van onderhandelen te oefenen (macht, creativiteit en argumenteren).
  • Technieken voor argumentatie en versterking van je kernstandpunt.

Sessie 5: Digital Sales en Strategisch Verkopen

  • Introductie tot Digital Sales; gebruik van technologie in verkoopprocessen. Tips voor het optimaliseren van offertes. 
  • Uitleg over het opstellen van een effectief account plan. 
  • Het creëren van een sales plan; strategisch denken in sales.

Ik wil meer weten

Vond je geen antwoord op je vraag? Stel ze hier aan onze medewerkers.